Devčić, M. (2017). Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562
Devčić, Matej. "Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562
Devčić, Matej. "Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562
Devčić, M. (2017). 'Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 22 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562
Devčić M. Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 July 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562
M. Devčić, "Utjecaj neverbalne komunikacije na proces poslovnog odlučivanja", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:147562