Juraja, A. (2016). Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima) (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093
Juraja, Andrea. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093
Juraja, Andrea. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093
Juraja, A. (2016). 'Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093
Juraja A. Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima) [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093
A. Juraja, "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093