Planinić, G. (2018). Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280
Planinić, Gordan. "Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280
Planinić, Gordan. "Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280
Planinić, G. (2018). 'Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280
Planinić G. Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280
G. Planinić, "Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280