Planinić, G. (2018). Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280
Planinić, Gordan. "Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280
Planinić, Gordan. "Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280
Planinić, G. (2018). 'Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280
Planinić G. Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280
G. Planinić, "Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280