prikaz prve stranice dokumenta PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:810836

Zec, Vedrana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Zec, V. (2016). PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec, Vedrana. "PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec, Vedrana. "PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec, V. (2016). 'PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec V. PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

V. Zec, "PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836