prikaz prve stranice dokumenta PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:810836

Zec, Vedrana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Zec, V. (2016). PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec, Vedrana. "PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec, Vedrana. "PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec, V. (2016). 'PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec V. PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

V. Zec, "PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836