professional thesis
Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:145:582082

Gligora, Tomislav
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Gligora, T. (2020). Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082

Gligora, Tomislav. "Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082

Gligora, Tomislav. "Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082

Gligora, T. (2020). 'Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082

Gligora T. Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082

T. Gligora, "Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082