završni specijalistički
Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:145:582082

Gligora, Tomislav
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Gligora, T. (2020). Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082

Gligora, Tomislav. "Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082

Gligora, Tomislav. "Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082

Gligora, T. (2020). 'Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082

Gligora T. Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082

T. Gligora, "Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i priprema IT podrške : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582082