prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. urn:nbn:hr:192:050136

Trgovac, Monika
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Trgovac, M. (2018). Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136

Trgovac, Monika. "Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136

Trgovac, Monika. "Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136

Trgovac, M. (2018). 'Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136

Trgovac M. Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136

M. Trgovac, "Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136