Trgovac, M. (2018). Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136
Trgovac, Monika. "Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136
Trgovac, Monika. "Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136
Trgovac, M. (2018). 'Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136
Trgovac M. Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136
M. Trgovac, "Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136