Sterpin, E. (2016). Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
Sterpin, Ena. "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
Sterpin, Ena. "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
Sterpin, E. (2016). 'Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
Sterpin E. Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
E. Sterpin, "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566