Sterpin, E. (2016). Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
Sterpin, Ena. "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
Sterpin, Ena. "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
Sterpin, E. (2016). 'Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
Sterpin E. Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
E. Sterpin, "Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566