prikaz prve stranice dokumenta Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić, Maja
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Stipetić, M. (2016). Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić, Maja. "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić, Maja. "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić, M. (2016). 'Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić M. Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

M. Stipetić, "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269