Stipetić, M. (2016). Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269
Stipetić, Maja. "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269
Stipetić, Maja. "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269
Stipetić, M. (2016). 'Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269
Stipetić M. Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269
M. Stipetić, "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269