prikaz prve stranice dokumenta Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:192:976083

Čiča, Iva
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Čiča, I. (2019). Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

Čiča, Iva. "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

Čiča, Iva. "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

Čiča, I. (2019). 'Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 21 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

Čiča I. Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

I. Čiča, "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083