prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics, 2016. urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, Ana
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Košuljandić, A. (2016). Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, Ana. "Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, Ana. "Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, A. (2016). 'Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić A. Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

A. Košuljandić, "Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377