prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, Ana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Košuljandić, A. (2016). Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, Ana. "Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, Ana. "Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, A. (2016). 'Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić A. Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

A. Košuljandić, "Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377