prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:192:934909

Kaić, Anna
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kaić, A. (2020). Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909

Kaić, Anna. "Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909

Kaić, Anna. "Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909

Kaić, A. (2020). 'Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909

Kaić A. Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909

A. Kaić, "Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909