prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:192:934909

Kaić, Anna
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Kaić, A. (2020). Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909

Kaić, Anna. "Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909

Kaić, Anna. "Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909

Kaić, A. (2020). 'Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909

Kaić A. Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909

A. Kaić, "Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909