prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:192:583672

Božičević, Mario
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Božičević, M. (2020). Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević, Mario. "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević, Mario. "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević, M. (2020). 'Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević M. Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

M. Božičević, "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672