Božičević, M. (2020). Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672
Božičević, Mario. "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672
Božičević, Mario. "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672
Božičević, M. (2020). 'Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672
Božičević M. Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672
M. Božičević, "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672