prikaz prve stranice dokumenta Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:192:973891

Kolarić, Katarina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kolarić, K. (2020). Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891

Kolarić, Katarina. "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891

Kolarić, Katarina. "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891

Kolarić, K. (2020). 'Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 21 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891

Kolarić K. Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891

K. Kolarić, "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891