prikaz prve stranice dokumenta Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:192:973891

Kolarić, Katarina
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Kolarić, K. (2020). Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891

Kolarić, Katarina. "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891

Kolarić, Katarina. "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891

Kolarić, K. (2020). 'Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891

Kolarić K. Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891

K. Kolarić, "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891