Sabolić, D. (2021). Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280
Sabolić, Dunja. "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280
Sabolić, Dunja. "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280
Sabolić, D. (2021). 'Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280
Sabolić D. Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280
D. Sabolić, "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280