prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić, Dunja
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Sabolić, D. (2021). Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić, Dunja. "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić, Dunja. "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić, D. (2021). 'Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

Sabolić D. Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 26.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280

D. Sabolić, "Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:662280