Vladislavić Šetka, A. (2021). Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685
Vladislavić Šetka, Andrea. "Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685
Vladislavić Šetka, Andrea. "Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685
Vladislavić Šetka, A. (2021). 'Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 15 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685
Vladislavić Šetka A. Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2025 January 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685
A. Vladislavić Šetka, "Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685