prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:192:425960

Svetina, Antonia
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Svetina, A. (2022). Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960

Svetina, Antonia. "Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960

Svetina, Antonia. "Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960

Svetina, A. (2022). 'Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960

Svetina A. Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960

A. Svetina, "Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960