prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:192:425960

Svetina, Antonia
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Svetina, A. (2022). Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960

Svetina, Antonia. "Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960

Svetina, Antonia. "Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960

Svetina, A. (2022). 'Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960

Svetina A. Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960

A. Svetina, "Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:425960