prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj emocije u političkim kampanjama na stavove i ponašanje biračkog tijela
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj emocije u političkim kampanjama na stavove i ponašanje biračkog tijela
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:192:861085

Ćubelić, Morena
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Ćubelić, M. (2022). Utjecaj emocije u političkim kampanjama na stavove i ponašanje biračkog tijela (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:861085

Ćubelić, Morena. "Utjecaj emocije u političkim kampanjama na stavove i ponašanje biračkog tijela." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:861085

Ćubelić, Morena. "Utjecaj emocije u političkim kampanjama na stavove i ponašanje biračkog tijela." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:861085

Ćubelić, M. (2022). 'Utjecaj emocije u političkim kampanjama na stavove i ponašanje biračkog tijela', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:861085

Ćubelić M. Utjecaj emocije u političkim kampanjama na stavove i ponašanje biračkog tijela [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:861085

M. Ćubelić, "Utjecaj emocije u političkim kampanjama na stavove i ponašanje biračkog tijela", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:861085