Bogdanović, K. (2022). Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276
Bogdanović, Korina. "Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276
Bogdanović, Korina. "Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276
Bogdanović, K. (2022). 'Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276
Bogdanović K. Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276
K. Bogdanović, "Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276