Bogdanović, K. (2022). Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276
Bogdanović, Korina. "Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276
Bogdanović, Korina. "Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276
Bogdanović, K. (2022). 'Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276
Bogdanović K. Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276
K. Bogdanović, "Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:312276