Markuš, M. (2023). Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709
Markuš, Magdalena. "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709
Markuš, Magdalena. "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709
Markuš, M. (2023). 'Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709
Markuš M. Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709
M. Markuš, "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709