Markuš, M. (2023). Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709
Markuš, Magdalena. "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709
Markuš, Magdalena. "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709
Markuš, M. (2023). 'Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709
Markuš M. Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709
M. Markuš, "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709