prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:192:939709

Markuš, Magdalena
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Markuš, M. (2023). Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709

Markuš, Magdalena. "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709

Markuš, Magdalena. "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709

Markuš, M. (2023). 'Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709

Markuš M. Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 29.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709

M. Markuš, "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:939709