Oroz, T. (2023). Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603
Oroz, Tena. "Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603
Oroz, Tena. "Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603
Oroz, T. (2023). 'Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603
Oroz T. Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603
T. Oroz, "Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603