Novak, M. (2016). Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
Novak, M. (2016). 'Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
Novak M. Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
M. Novak, "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903