Novak, M. (2016). Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
Novak, M. (2016). 'Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
Novak M. Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
M. Novak, "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903