prikaz prve stranice dokumenta Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:192:971066

Kastrapeli, Monika
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kastrapeli, M. (2024). Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066

Kastrapeli, Monika. "Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066

Kastrapeli, Monika. "Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066

Kastrapeli, M. (2024). 'Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066

Kastrapeli M. Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066

M. Kastrapeli, "Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066