Kastrapeli, M. (2024). Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066
Kastrapeli, Monika. "Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066
Kastrapeli, Monika. "Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066
Kastrapeli, M. (2024). 'Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066
Kastrapeli M. Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066
M. Kastrapeli, "Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971066