Jugovac, M. (2024). Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443
Jugovac, Martina. "Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443
Jugovac, Martina. "Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443
Jugovac, M. (2024). 'Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443
Jugovac M. Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443
M. Jugovac, "Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443