Jugovac, M. (2024). Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443
Jugovac, Martina. "Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443
Jugovac, Martina. "Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443
Jugovac, M. (2024). 'Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443
Jugovac M. Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443
M. Jugovac, "Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:548443