master's thesis
UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi
Diplomski rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2017. urn:nbn:hr:124:281927

Gavranić Jakas, Nadana
University of Split
Faculty of economics Split

Institutional repository: REFST

Cite this document

Gavranić Jakas, N. (2017). UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927

Gavranić Jakas, Nadana. "UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927

Gavranić Jakas, Nadana. "UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927

Gavranić Jakas, N. (2017). 'UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927

Gavranić Jakas N. UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927

N. Gavranić Jakas, "UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927