Gavranić Jakas, N. (2017). UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927
Gavranić Jakas, Nadana. "UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927
Gavranić Jakas, Nadana. "UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927
Gavranić Jakas, N. (2017). 'UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927
Gavranić Jakas N. UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927
N. Gavranić Jakas, "UTJECAJ MOTIVACIJE ZAPOSLENIKA NA KVALITETU PRUŽANJA USLUGE U HOTELIMA OTOKA BRAČADi : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:281927