prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2018. urn:nbn:hr:124:502000

University of Split
Faculty of economics Split

Institutional repository: REFST

Cite this document

Tonković Pražić, I. (2018). Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila (Doctoral thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, Ivana. "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, Ivana. "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, I. (2018). 'Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić I. Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

I. Tonković Pražić, "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000