prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:124:502000

Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Tonković Pražić, I. (2018). Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila (Disertacija). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, Ivana. "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, Ivana. "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, I. (2018). 'Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila', Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić I. Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila [Disertacija]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

I. Tonković Pražić, "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila", Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000