Braica, H. (2023). Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561
Braica, Hanna. "Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561
Braica, Hanna. "Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561
Braica, H. (2023). 'Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561
Braica H. Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561
H. Braica, "Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561