Braica, H. (2023). Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561
Braica, Hanna. "Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561
Braica, Hanna. "Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561
Braica, H. (2023). 'Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561
Braica H. Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561
H. Braica, "Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415561