Hrstić, M. (2023). Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d. (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016
Hrstić, Mihaela. "Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d.." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016
Hrstić, Mihaela. "Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d.." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016
Hrstić, M. (2023). 'Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d.', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016
Hrstić M. Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d. [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016
M. Hrstić, "Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d.", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016