Hrstić, M. (2023). Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d. (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016
Hrstić, Mihaela. "Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016
Hrstić, Mihaela. "Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016
Hrstić, M. (2023). 'Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d.', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016
Hrstić M. Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d. [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016
M. Hrstić, "Pokazatelji uspješnosti promotivne kampanje i korelacija sa prodajnim rezultatima Galeb d.d.", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:946016