Ćosić, M. (2024). Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294
Ćosić, Mihaela. "Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294
Ćosić, Mihaela. "Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294
Ćosić, M. (2024). 'Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 02 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294
Ćosić M. Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2025 January 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294
M. Ćosić, "Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294