Ćosić, M. (2024). Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294
Ćosić, Mihaela. "Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294
Ćosić, Mihaela. "Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294
Ćosić, M. (2024). 'Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294
Ćosić M. Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294
M. Ćosić, "Razvoj destinacije kroz strateški marketing: Unaprjeđenje ruralnog turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212294